-

Okej, för det första, HEJ! För det andra... jag dampar lite på min mobil just nu... mina bilder vill inte komma in i datorn! WAH! DAMP DAMP DAMP!
Jaja. Jag hoppas att den funkar senare, vi får se. Just nu lyssnar jag på "Koldolmar och kalsipper" och mimar till de fåniga låtarna, ÅH VAD JAG ÄLSKAR ATT VARA BARNSLIG! but babyyyy thats just mee! Okej, bara för att jag sa den där meningen måste jag ta låten som den kommer ifrån som dagens låt!
Lala Land - Demi Lovato
"Some may say i need to be afraid, of loosing evrything, because of where i had my starting where i made my name" Som många kanske vet så började hon i en serie på DISNEY CHANNEL... så jag antar att det är det hon syftar på..
Jag var bara tvungen att ta med videon... LYSSNA NOGGRANT PÅ TEXTEN! Den är ganska bra faktiskt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0