dagens... föredetta outfit ;)

Okej... bilder på MIG! Ego....
Innan duschen... tyckte mitt hår var fint! Syns dessvärre inte på bild...
Dagens outfit:
Baslinne (marinblå) - Cubus
Biggo tröja - ärvd...
Jeans - JC/Crocker

FÖRRESTEN! jag reckomenderar dessa produkter STARKT för er med flottig tonårshud! Den som är till vänster sköljer man med och den som är till höger ska man med fösiktiga drag applicera på huden... JAG ÄLSKAR DEM! Man känner skillnad snabbt (snabbare än trott). Men nu har jag varit en stygg tjej... jag har inte använt dem på ett tag pga försenad läggdags... men nu ska de användas, även om klockan är MYCKET!

Kommentarer
Postat av: emma'

fin blogg ! :D

kolla gärna in på min blogg och lämna en kommentar :)

kram

2010-04-14 @ 20:57:51
URL: http://hon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0