Dagens tips

Jupp... ni anar inte vart jag var idag... PÅ STAN!
wiho... ( -.- )
Okej... jag var där med Saga och Moa... (egentligen skulle vi gått på grönan, men det var stängt!)
Vi trallade omkring och var allmänt flummiga, och gissa vad? Jo, jag och saga var lite knasiga så vi trallade helt plötsligt in på Lagerhaus (FLUMMAFFÄR) och sa att det tydligen är världens bästa affär... och därför kom jag nu på dagens tips.
SNYGGPILLERNA PÅ !
(de är EXTREMT goda..)
Dock fick jag inte tag på en bild på dem... men jag kan lägga upp lite annat smått och gått som de sälger där ;)

Dessa askar var ju typ slut när vi var där, de kostar endast 8:- och är (kan vara) väldigt goda... TIPS!
Det var allt från mig och dagens dips... men jaja, TUDELUU!
(Usch vad töntig jag känner mig!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0