Dagens TIPS!

Jag kom just på att jag tänkte tipsa igår.. men glömde typ.. så ja, jag gör det nu istället. Idag är det badrumsprodukter som gäller ;)
L'oreal Elvital Nutri Gloss
Både schampoo och balsam behövs. Nutri Gloss stärkewr håret och får det OTROLIGT lent och mjukt, samt får det att glansa... dessa är mina kommentarer om produkterna! De äger! Nu när jag varit hemma hos pappa och använt apoliva-skiten märks det verkligen när jag åter använder schampoot och balsamet!
Den andra produkten är...
Colgate Sensitive
Jag som brukar ha ilningar dagligen använder tandkrämer varje morgon och kväll, och märker inget längre! Visst när man äter glass med framtänderna (som är en av de värsta smärtor i världen!) eller bara biter i en isbit, men inte det här att äta en matbit och nästan spotta ut den.. den är helt underbar! Förvisso är den ganska söt och skummar inte så mycket, men den funkar SUPERBRA!
.
Ja, det var nog allt jag hade att säga, snart tar jag i tu med videorna... och lite så.. ses så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0