frågestunds-svaren...

okej, de är helt onödiga och jättefå, men jag tar dem ändå..
.
Hur skulle du beskriva bråk POSITIVIT?
Att man kan lära sig något av det. T.ex att man ska försöka att undvika att göra det igen eller att vännen man bråkat med inte är den typ som man vill vara med. Nu tog jag ganska dåliga exempel, men ni förstår vad jag menar.
.
hur mår du?
Jo just nu är jag TRÖTT, har just haft mitt dagliga energirus.
.
Har du någon pojkvän?
Nej ;( Och synd är det.. eftersom jag gärna skulle vilja ha det ! Det är ju alltid trevligt att ha någon riktigt nära som man alltid kan krama och lita på. POJKVÄN SÖKES! (nje, jag skämtar bara)
.
Hur är du som person?
Bra fråga! Jag vet faktiskt inte, typ, knasig?
Näe, vi frågar sofia...!
Ja det gick ju bra -.-'
NÄSTA FRÅGA!
.
Hur låååång är du?
Just nu ligger det på typ... 1,68 elr så. Har inte riktigt koll på det eftersom jag är i en tillväxtperiod...
.
Sen var det bara oseriösa frågor från Moa som jag inte orkara svara på (ta det inte personligt Moa xD)
Tjenixen då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0