*HAR INGET ATT GÖRA*

nöpp... då blir det istället lite skojjisiga frågor xD

Är du..

Arrogant: hell no!

Osäker: Jämt! ;D

Trött: OH JA! fast.. ja, jag är alltid gla ändå!

Intressant: hell yeah! (or..)

Smart: smartass ftw!

Barnslig: Alltid! ♥

Liten: nej, jag är fanemej stor som ett troll!

Lätt: för min längd... ja.

Skoltrött: Vem är inte ? ;)

Rolig: För det mesta :P

Pratglad: När är jag INTE pratglad?! ;D

Frågvis: ganska ofta..

Organiserad: kan hända ?

Hälsosam: aldrig ;)

Blyg: nae... ibland

Attraktiv: O F C xD

Lätt uttråkad: Jupp... väldigt lätt... för lätt

Vegetarian: NEJ! :O isf skulle jg dö...

Besatt: Av vad ? Godis eller ?

Pålitlig: Ska jag avgöra den saken ? Äre inte mina kompisars uppgift ? O.o

Filosofisk: Njaaaeee... ibland

 

 

Har du..

För många vänner: Går det ens ? :o

Tvångstankar: Ofta, men bara VÄLDIGT löjliga.. som att komma till mitt rum inom tio sekunder..

Färgat håret: Nöpp

Brutit några ben: Absolytli nat

Några piercings: ÖRONEN! (fast skulle det inte var coolt med att pierca naveln?)

Egen dator: Jao, både hos pappa och mamma

Gjort bort dig rejält: Kan man säga...

Bra självförtroende: Njae.. inte direkt, eller.. JAG VET INTE!

Komplex: Ja du.. kan man säga ;(

Haft sex: nej !

Tagit nakenbilder: Varför skulle jag!?

Sagt jag älskar dig till någon idag: Tror inte det, eller .. kanske.. isf till mami! <3

Varit kär: Är ofta kär ;)

Blivit kär i någon på nätet: Nej ?

Dumpat någon: Heh... det har hänt :3

Stulit någonting: När jag var pytteliten och snodde godis i storaffärerna, ja.

Gjort något olagligt: STULIT GODIS SOM 2ÅRING! WAH!

 

 

Vem..

Saknar du: Alva, och gröndalstjejjorna :(

Vill du döda: den jäveln som borrar i vårat hus hela tiden! (ta det INTE seriöst!)

Rörde dig sist: Mamma?

Slog du sist: Typ, min brorsa ?

Kramade du senast: Per troe jag..

Skrev du till sist: Alice.. på msn ;)

Vill du vara som: BRATZ!!! eller FANTOMEN!!!

Sårade dig sist: hemligstemplat

Vill du bli galet full med: S O F I A ! åh herregud... tanken gör mig skräckslagen...

Gjorde dig riktigt glad senast: Vet inte... typ... NEXT!

Fick du sms från senast: Sanna <3

Ringde dig senast: Mami :D

Ska du gifta dig med: MIN KATT!

Får dig att skratta: Sofia, saga, moira, alva, lovisa, moa, alex, johan, alice, sanna, ebba MED MERA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0