JA JUSTE!

JAG SKULLE JU VISA MINA SKER FRÅN TENERIFFA! oh shoot! Okej, här kommer dem då... BILDRAS!
:
Ojjojjojj! Vilken linje ;D Nejdå... jag bryr mig faktiskt inte... det bara blev så.. anna+sol=GILLA!
Vi börjar med ett par HELT RANDOM hårspännen för en euro som det står "Strawberry" på... Like'em!
NAIL STICKERS! 50 cent styck... anna lajki! (alltså runt 5 spänn styck!)
Hårspännen är ju alltid bra att ha...
Det blåa svamp-armbandet!
fick nån sminkpalett av mormor... xD
Ett skrivblock... (eftersom jag blev så otroligt skrivsugen när jag var utan dator)
Detdär är alltså jag... när jag håller i 3 papegojjor!
Min underbara parfym amor amor!
Min UNDERBARA randiga "jacka"/"kofta"
APTRÖJJAN! (som för tillfället är BORTAA!)
Min finfina väska för 15 EURO! O.O!!
En spegel som förstorar tio gånger :O
Kartan från vistelsen på Loro Parque..
En GUL klocka :3
Tio-pack av Juicy Fruit som nu är slut!
Tha wonderfal plånbok! Vad finns inuti?
och...   en sak... men är den ätbar? (annas ständiga fråga..)
TYDLIGEN INTE!
Det var nog all såå...
//Anna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0