Moa och Saga var här :)

Precis, alldeles nyss var Saga och Moa här, eftersom vi gjorde våran komps födelsedagspresent (som är superfinemang) och ja, just nu har jag "humösrsvängningar" utan orsak.... öhum. Nyss blev jag arg över att jag stavade lite fel när jag skulle skriva ett ord. Men WHATEVER! Det lugnar sig nog snart... hoppas jag. Skulle bara informera för de som vill veta :P
Dagens Outfit:
Jag är ledsen för att man inte ser så himla bra, jag ska få helkroppsspegel inom kort..
Tröja - Gina tricot 49:-
Baslinne - H&M ?:-
Jeans - JC/Crocker typ 499:- för lääänge sen ;)
.
Jag satte upp mitt hår när det var nytvättat, och se hur det råkade bli när jag tog ur klämman ur håret, INTE OK!
.
OK, det var allt för nu.... dags för mig att njuta av ett glas schweppes..
Hejdå knasbollar!
Kommer KANSKE ett videoinlägg senare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0