SORRYSORRYSORRYYYYY!

JAG ÄR SÅ HEMSKT LEDSEN! Jag har inte bloggat på TRE HELA DAGAR! okej... nu undrar ni ju säkert varför... varför har hon inte bloggat...? Jo såhär är det, jag var ju i skåne, som jag sa... och när jag var där lyckades jag uppnå nirvana av klumppighet.... JAG SPILLDE UT LÄSK ÖVER HELA MORMORS LAPTOPS TAGNENTBORD! såå... ja, vi fick ta bort all tagnenter och tvätta rent, vänta tills det torka, försöka sätta på tagnenterna och se vilka som var tröga, sen tvätta lite extra på dem som var sega... sen fixa lite till, sen vänta en hel kväll på att datorn skulle torka.... så ja, det förklarar en hel del. Sen när den väl var lagad orkade jag inte skriva ett inlägg eftersom jag var så trött, sen så igår.. jag åkte ju bil igår (hela dagen..) så ja, då kunde jag inte blogga, och idag har jag varit med SAG och MOA i globen... så jap... det var väl det...
Förresten, har ni listat ut vad som befann sig i min påse?... det får ni snart veta. och glöm nu inte frågestunden!
jag har toffs idag ;)
vad finns i min påse nu då? ett par skor.... och tänk Taylor..?

Kommentarer
Postat av: lovisa!

Suupersöt blogg <33


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0