Uhuuu!

jag kommer inte på nått att blogga om.... så vi får ta nå helt random! O-M-G så får det bli...
Anna presents...

precis! Jag kommer tipsa om olika saker... t-ex ett visst album av en artist eller bara en allmän sak ;) SMART VA?
Okej, dagens tips är dåå.... DAMDAMDAM!....
Gakuen Alice! Okej, okej, det där lät nördigt... eller hur?
Men! Gakuen alice är faktiskt en grymt bra mangaserie som jag läser på internet (på engelska dårå) Även om den verkar lite konstig om man läser första kapitlet blir den väldigt gripande !
Det hela handlar om Mikan Sakura som följer efter sin bästa vän Hotaru Imai som skickats till en skola i Tokyos utakant för smarta barn med mycket kunskap. men när mikan äntligen är framme visar det sig att skolan i själva verket är en skola för barn med (s.k) alice-krafter. När hon möter en av lärarna utanför skolans portar inser denne lärare att Mikan också har en kraft, och VIPS så har hon börjat på en ny skola utan att hennes morfar vet ett dyst, och till råga på det får hon av INGA OMSTÄNDIGHETER kontakta honom eftersom det är emot skolan miljontals regler. Hon lyckas snabbt bli den sämsta eleven på hela skolan och ställer ofta till med trubbel....
Ge den en chans, den är värd att läsa! du hittar den på Onemanga.com, men jag är så snäll så jag ger er en länk!
Det var nog allt, kom ihåg att kommentera...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0