Varför jag inte bloggade...

Ja, jag bloggade ju inte förns nyss... nu undrar ni ju säkert varför... Jo, jag var på teater idag... det förklarar saken :)
Det är ganska pinsamt på teatern just för tillfället, för att... jag ska... typ... *rodnar* lådsaskyssa en kille som är NY i gruppen och som jag knappt känner i den tionde scenen på uppspelet.. DET BLIR INGEN FILMNING PÅ DETTA! Usch nej, verkligen inte... isåfall skulle jag  D Ö ! !
Aja...
Todays look: (försök att ignorera den enorma armen!)
Tröjjan som jag köpte igår för 50 spänn - Monki
Jeans - MONKI :D
och ett par svarta strumpor..
.
KAMERASKYGG! (TITTA, jag har ju huggtänder :O)
En trött anna som visar sitt kameraskygga fejjs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0