Anna dissar sin mobil!!

EXAKT! Jag gör detta bara för att..... jag sa att jag skulle gör det? Nejmen faktiskt.... den suger! Här kommer anledningarna!
  • Den är tjock och klumpig!
  • Ibland blir skärmen blå-svart och knapparna lyser, som om den är halvdöd, sen tar det typ miljoner år att få igång den!
  • Man hör knappt vad den man pratar i telefon med säger.
  • Batteriet dampar, häromdan laddade jag den fullt på morgonen och i slutet av dagen var den urladdad!!! (det ända jag gjorde vara att smsa som vanligt och lyssna på två låtar!!!)
  • Knapparna är smala och små, svårt att smsa!
  • Den är OTROLIGT seg! Det tar ÅR för den att komma till inkorgen!! elr byta tema eller liknande...
  • Kameran är seg!
  • Den är ickestöttålig, om jag tappar den i marken en gång har den minsann fått en ENORM repa?!
  • MINNESKORTET GLAPPAR! (vilket betyder att det sitter i mobilen men är fortfarande inte "i", altså finns inte mina låtar då, elr bilder... elr ditten .. datten!)
  • Den försvinner heeela tiden (det är nog ett problem som jag kan ta itu med kostnadsfritt....)
(om man kollar på mobilskärmen ser man hur det speglar sig ;D)
Okej, det var allt.... tror jag, jag lovar att jag kommer komma på mer senare.. men jaja, vem vill ha en mobil???? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0