Alva Frostander ♥

Jag saknar dig SJUKT MYCKET! Vi har kännt varran sen... sen vi föddes! Om jag tänker efter så är det snart hela tretton år! Men vi har inte träffats på länge, och jag vill att du ska veta, att även om vi inte träffas ofta så är du världens underbaraste, roligaste och flummigaste bästa vän man någonsin kan få. Kommer du ihåg hur vi jämt bråkade om allt när vi var små?! Och när alla trodde att vi var systrar... ♥ Ibland önskar jag att jag kunde spola tillbaka tiden, så att jag skulle få vara med dig varje dag... som förut helt enkelt.
Jag kan inte leva utan dig längre, snälla, bara ring mig elr vad som helst! Jag saknar dig så förbannat mycket! Och du ska veta... jag kommer alltid vara här för dig♥ Jag älskar dig!
( Hennes blogg... www.moaochalva.blogg.se )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0