anna hissar och dissar!

(killtema xD)
  • När killar kommer bakifrån och kramar en! Det är seröst det underbaraste som finns! Dock har jag ingen pojkvän eller kompis som gör det, men det önskar jag att jag hade, jag blir alltid lika glad! :D
  • När killar kan sjunga! Ja herregud, det är det seriöst gulligaste hos en kille, man blir så glad av att höra killar som vågar stå upp och sjunga ut, och det visar sig att de sjunger superfint!
  • Söta sms! Aw, det är alltid lika trevligt att muntras upp av en kille när han skickar ett gulligt sms (syftar mest på den man gillar eller är tillsammans med)
  • När killar tror att man inte har några känslor! Det är inte kul! T.ex när de slår en ashårt eller bara kommenterar spydigt hela tiden, vi har också känslor, och det borde dem komma ihåg!
  • När killar kommenterar hur man ser ut hela tiden! Det är seröst det mest oattraktiva som finns (bortsett från ohygienisk) på hela jävla jorden. Jag vill bara slå den som kommenterar hur jag ser ut, eller hur jag borde göra för att se bättre ut! Det är inte modigt, det är inte tufft/coolt och det är definitivt inte roligt! Mycket som killar säger om tjejers utseenden sätter ofta djupa spår och kan få tjejerna att få komplex (eller vad man nu ska säga) över just den kroppsdelen/beteendet...
  • När de retas för ingenting! Man vill bara slå till dem som gör det, man blir bara generad och möjligtvis sårad. Så om det är en kille som läser detta just nu, INSE, det är inte kul!

Kommentarer
Postat av: agnes

Men gud, det är ju precis rätt! :O

2010-05-21 @ 20:40:43
URL: http://coolasystern.blogg.se/
Postat av: moiloo

Jag håller med .. 100%

2010-05-21 @ 20:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0