Barba-nörd...

Åh herre gud... jag känner mig seriöst konstig! Jag köpte FYRA Barbapapa mobilsmycken när jag pantat burkar! :O
Jag vet att det låter extremt, men jag ville så gärna ha lite flera. Mina kompisar vet att jag älskar Barbapapa, men för er som inte vet:
Jag är en Barbapapa-nörd, jag gillar Barbapapa lika mycket som Twilightfans gillar Twiligt! Det enda jag önskar mig i födelsedagspresent av mina kompisar är Barbapapa-saker! (jag vet, jag är sjuk!)
Men iaf, jag köpte via en såndär automat, därför kunde jag inte välja vilka jag ville ha. Så jag fick två Barbabok! ;( Jag ville ju ha BARBAMAMMA ;(
whatever..
Såhär ser min mobil ut för tillfället..
jag har alltså, Barbabok x2,, Barbafin och Barbazoo (+ en söndrig Barbalala)
Men jaja, familjen ser ut såhär.. och består av
Barbapappa, Barbamamma och alla deras barn

Barbabarnen har alla olika färger och intressen:

Barbazoo (Barbidou), en gul kille, intresse för djur

Barbalala (Barbalala), en grön tjej, intresse för musik

Barbabok (Barbotine), en orange tjej, intresse för böcker

Barbaskön (Barbouille), en svart pälsklädd kille, intresse för konst

Barbafin (Barbabelle), en lila tjej, intresse för skönhet

Barbaflink (Barbibul), en blå kille, intresse för naturvetenskap

Barbastark (Barbidur), en röd kille, intresse för sport och matglad

(mina favoriter är Barbazoo, Barbapappa, Barbamamma och Barbalala)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0