Tidsfördriv...

Jag pallar inte plugga när jag redan kan allt o.o

Har du för frisyr ? Blondt, fult och trist...

Har du husdjur? Hos pappa - En katt. Hos mamma - En fågel (som är cp)

Har du pallat äpplen? Yess Box!

Har du kysst någon och sedan ångrat dig? Tror inte det... o.o

Har du ätit senast? Middag?... Eller vänta, jag fick smoothie av mamma nyss ;)

När vaknade du i morse? 12,59 ;D

När skrattade du senast? För typ 20 min sen när sofia var här...

När gjorde du senaste något du egentligen inte ville? Typ... *närminnesförlust* öhum...

När fick du ditt senaste sms? pallar inte kolla

När är du född? 9 Juni!

Vem pratade du med i telefon senast? Agnes, för att fråga om franskaprovet ;)

Vem gjorde dig arg senast? Antar att det var Mamma eller Alex

Vem sjunger det du lyssnar på nu? Madonna

Vem bor du tillsammans med? Mamma, Per, Alex, Nico

Vem spelade du tv-spel med senast? Ebba <3

Vad väljer du, glass eller godis? Glass, helt klart!

Vad väljer du, morgon eller kväll? MORGON!

Vad väljer du, julafton eller födelsedag? Förr hade jag lätt valt julafton, men nu säger jkag födelsedag... det är närmast

Vad väljer du, katt eller hund? Kattish!

Vad väljer du, hallon eller blåbär? Typ.. hallon?

Vad väljer du, sola eller bada? Bada... fast det är väldigt skönt att sola efter att ha badat ;)

Kan du köra bil? nope... eller jo, leksaksbil..

Kan du ditt eget mobilnummer? 0767..... JAPP!

Kan du säga hur många du har på msn? 66 o.o

Kan du säga vad klockan är? ALDRIG I LIVET!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0